«A must» drikkeflaske til barn og voksne

Categories Blogg

 

Klean Kanteen 

Da er det back-to-school sesong, og jeg vil gjerne dele en ting vi har hjemme, som vår eldste har brukt siden første klasse.

Jeg kjøpte forskjellige typer drikkeflasker siden han begynte i barnehagen til han begynte på barneskolen, men jeg har lagt merke til å ha kjøpt mange forskjellige typer om og om igjen. For oss så skal det helst ikke være for “barnslig”, en flaske som ikke lekker, ikke for tung og som kan vaskes i oppvaskmaskin.

Jeg er medlem av en foreldregruppe på Facebook som snakker om forskjellige ting. Og jeg så at en av foreldrene hadde det samme problemet som oss. Så jeg bare snek meg ut på kommentarfeltet og fant ut at det ikke bare er meg eller andre foreldre som har problemer med å finne den rette drikkeflasken.

Og jeg gjorde min research, og til min overraskelse var det mange foreldre som brukte akkurat denne drikkeflasken.

Den er ikke laget av plast, men av rustfritt stål som kan vaskes i oppvaskmaskinen.

Jeg hadde tidligere sett en slik flaske på Instagram, men lyktes dessverre ikke å finne den her i Norge, men etter å ha snoket litt i kommentarfeltet så fant jeg heldigvis ut hvor hen den kan kjøpes.

Vi kjøpte fire stikker på widforss.no i flere størrelser og typer. 

Frakten var snar så allerede etter 3 dager etter så kom dem på posten.

Et «must» å ha for alle! 

 

_____________________________________________________________________

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *